Haak Maar Aan

donderdag 7 februari 2013

Link Your Stuff February 2013


 Loading InLinkz ...

13 opmerkingen:

  1. dankjewel, erg leuk om mn werkjes hier te mogen showen :-)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik slaag er niet in om mijn link te plaatsen. Hij neemt de foto's niet van m'n blog? Doe ik iets verkeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn eerste keer meedoen met een linkparty, ben benieuwd!
    Joke, dankjewel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Linken lukt me niet wegens te grote foto's. Dan maar even bekijken via mijn blog:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2013/01/pimp-up-your-life-maak-slingers.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het voor je geplaatst! Als je je foto selecteerd eerst crop je de foto, dan kan je het plaatsen!

      Verwijderen
    2. Dankjewel om het voor mij te plaatsen.
      En wat is croppen? Excuus, ik ben nog maar een maand aan het bloggen en mis duidelijk de ervaring.

      Verwijderen
    3. Croppen is eigenlijk eenfotobestand kleiner maken!

      Verwijderen
  6. Dank Joke, deze link-your-stuff krijgt al steeds meer volk over de vloer!
    Leuk om elkaar te inspireren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit! Mag ik hier mijn goede doelen actie plaatsen? (Weet alleen dan niet hoe ik het moet linken...)

    Hobby Groet,
    Maaike
    knuffelactie.blogspot.nl
    hobbywerkjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen